FOLLOWERS NASYID2U

Sunday, December 19, 2010

Album Baru HRSB

Vokalis kumpulan Hijjaz, Munif Ahmad bukan sahaja dikagumi dengan kelunakkan suara beliau melantunkan lagu-lagu nasyid dan zikir. Malah, penyanyi yang berasal daripada Johor ini turut diakui akan kehebatannya mencipta lagu-lagu popular. Ini dibuktikan dengan bukti bahawa karya-karya beliau sememangnya hebat, ‘berhantu’ dan mempunyai daya untuk mendaki beberapa carta lagu popular.

Baru-baru ini, syarikat Hijjaz Records mengeluarkan kompilasi terbaik lagu-lagu bertemakan Rasulullah SAW hasil karya Munif Ahmad. Hasil karya Munif ini dihimpunkan di dalam kombilasi yang bertajuk Dia Kekasih Allah.

Apa yang menarik, ia turut memuatkan susunan semula muzik dan vokal bagi lagu Rasulullah, Dia Kekasih Allah dan Rasul Junjungan. Selain itu, kompilasi ini turut memuatkan lagu-lagu yang dinyayikan oleh artis-artis dibawah HRSB seperti Inteam, UNIC, Syifa dan Mestica.

Album yang dijual dengan harga RM 25.90 ini boleh didapati di kedai muzik dan kedai-kedai buku agama terpilih.

Dalam pada itu, HRSB turut mengeluarkan zikir-zikir terbaik Allahyarham Ustaz Asri Ibrahim, bekas vokalis Rabbani. Allahyarham seperti yang diketahui telah mengeluarkan beberapa album zikir sepanjang hayatnya. Oleh sebab itu, pihak HRSB turut mengeluarkan himpunan zikir terbaik figura hebat yang digelar ‘Pahlawan Nasyid’ itu.

Album kompilasi yang bertajuk Koleksi Terbaik Asri Ibrahim dijual dengan harga RM19.90 dan boleh didapatkan dipasaran.

MUNSYEED.COM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...