FOLLOWERS NASYID2U

Friday, December 31, 2010

HPA Lancar Akhil Perfumes

Shah Alam- Pada hari Sabtu, 6 November 2010, syarikat MLM Shariah terbesar Malaysia, HPA Industries telah melancarkan produk terbaru, Akhil Perfumes. Produk Akhil Perfumes ini telah dilancarkan oleh Akhil Hayy sendiri bersama Setiausaha Panel Syariah HPA, Ustaz Ahmad Adnan Fadzil yang juga merupakan GM Zon Tengah HPA.

Majlis pelancaran Akhil Perfumes telah berlangsung di Menara HPAic di Seksyen 13, Shah Alam. Majlis yang dihadiri oleh ramai ahli perniagaan HPA ini diserikan lagi dengan persembahan ringkas oleh Akhil Hayy yang turut menghiburkan hadirin yang hadir.

Terdahulu, pada 26 Ogos 2010 Akhil Hayy telah mengadakan majlis pelancaran Akhil Network, sebuah perniagaan yang diusahakan oleh Akhil Hayy dan rakan beliau. Perniagaan yang beroperasi di Sentosa Avenue, Kajang ini dikatakan bakal mengeluarkan produk-produk kesihatan dan ibadah seperti Akhil Perfumes, Akhil Foot Patch, penapis air Akhil Hot & Cold, pakej Umrah dan pelbagai lagi.

Akhil Hayy merupakan seorang pendakwah bebas dan artis nasyid solo terkenal tanahair. Maklumat lanjut mengenai Akhil Network dan produk-produk keluaran Akhil Network, anda boleh layari www.akhil2u.com.

-MUNSYEED.COM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...