FOLLOWERS NASYID2U

Tuesday, December 28, 2010

Maher Zain Gagal Hadir Program Nasi Lemak Kopi O

Penyanyi terkenal Maher Zain gagal untuk hadir ke program siaran langsung Nasi Lemak Kopi O (NLKO) terbitan stesen televisyen TV9, di Sri Pentas, Ahad.


Menurut Produsernya, Wan Sabariah Shikh Ali, hal tersebut telah menyebabkan slot temubual selama 17 minit bersama penyanyi itu digantikan dengan slot lain.

“Sebelum ini semuanya berjalan lancar dan sehinggalah saat-saat akhir untuk slot tersebut, kami baru diberitahu bahawa Maher Zain tidak dapat dihubungi oleh penganjur.

“Jika program ini rakaman mungkin kami boleh tunggu tetapi ini adalah program secara langsung, malah kami sudah menuar-uarkan perkara tersebut beberapa hari sebelum ini,” katanya yang kesal dengan tindakan tersebut.

Jelas Wan Sabariah, temubual tersebut juga adalah permintaan daripada pihak penganjur KMG Globalzone sebagai mempromosi Malam Amal Setulus Kaseh bersama Maher Zain pada 26, 27 dan 28 Disember ini.

“Pihak penganjur yang memohon satu slot untuk Maher Zain sebagai promosi malam amal tersebut. Kami tidak ada masalah untuk beri beri promosi percuma kepada mereka tapi mereka juga sepatutnya beri kerjasama.

“Ini juga merupakan kali ketiga TV9 memanggil Maher Zain ke studio, tapi tidak sangka pula dia tidak dapat hadir pada saat-saat akhir,” ujarnya.


Dalam pada itu, Pengurus Besar KMG Globalzone, Kamel Ahmad, yang turut hadir di situ berkata, mereka sudah mengaturkan segalanya sebaik mungkin, namun perkara ini adalah di luar kawalan.

“Memang kami yang mengaturkan sesi temuramah ini untuk promosi malam amal, sehingga semalam kami diberitahu oleh pembantu peribadi penyanyi itu bahawa semua berjalan lancar.

“Sehinggalah pagi tadi mereka tidak dapat dihubungi, saya cuba untuk menghubungi mereka tetapi gagal,” katanya.

Dalam pada itu, penyanyi Lubnan ini akan membuat persembahan di Malam Amal anjuran Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia akan berlangsung pada 26, 27 dan 28 Disember ini, pukul 8 malam di Summit Hotel, Subang Jaya.

sumber:
studiokini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...