FOLLOWERS NASYID2U

Thursday, November 21, 2013

Album Sharifah Khasif Bukan Edaran Arteffects Lagi

Ramai peminat khususnya industri hiburan Islam tahu tentang kelahiran album sulung Qariah terkenal, Sharifah Khasif Fadzilah binti Badiuzzaman Al Yahya, iaitu album Al Husna.

Album Al Husna
Album yang berkonsepkan Qasidah Burdah merupakan album terbitan syarikat Sharifah Khasif sendiri iaitu Sharifahkhasif Production Sdn Bhd. Manakala dari segi edaran pada peringkat awal, ia diedarkan oleh Arteffects International dan Warner Music (M) Sdn Bhd.

Walaubagaimanapun, dalam satu kenyataan yang dibuat oleh Arteffects Sdn Bhd pada 12 November 2013, syarikat tersebut menyatakan bahawa urusan edaran album Al Husna bukan lagi di bawah syarikat tersebut dan Warner Music (M) Sdn Bhd.

Urusan edaran akan diambil alih sepenuhnya oleh syarikat Sharifahkhasif Productions Sdn Bhd berkuat kuasa serta merta termasuk edaran dalam bentuk digital di iTunes, Amazon dan lain-lain lagi.
Kenyataan Arteffects - sumber: FB Arteffects
Justeru, edaran album fizikal yang masih ada di kedai-kedai merupakan stok sedia ada manakala edaran selepas ini di bawah urusan syarikat Sharifah Khasif sendiri.

Dalam kenyataan tersebut juga, Arteffects mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua peminat yang sudah memiliki album tersebut dan mengucapkan selamat maju jaya kepada Sharifah Khasif serta albumnya.

Kepada peminat yang masih belum mendapatkan album ini, dapatkan segera di pasaran sekarang. Pastikan yang original.

sumber- STUDIOKINI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...