FOLLOWERS NASYID2U

Thursday, January 13, 2011

Azwan Ibrahim Bermunajat Kasih


Ahli-ahli kumpulan Far-East sememangnya berbakat besar, samada bersama Far East mahupun diluar. Contohnya, Fadzli merupakan seorang composer nasyid yang hebat, manakala Nabil Ahmad pula adalah seorang pengacara dan penyampai radio yang versatile.

Salah seorang ahlinya, Azwan Ibrahim juga tidak kurang hebatnya. Baru-baru ini, beliau telah menghasilkan album berkonsep zikir, selawat dan nasyid dibawah terbitan syarikat Wahyu Suci Sdn Bhd.

Album yang diberi tajuk Munajat Kasih itu menampilkan 11 track himpunan zikir dan selawat dendangan ahli kumpulan Far-East yang terkenal dengan kebolehan bertaranumnya. Diantara yang terkandung dalam album tersebut ialah Munajat Kasih, Subahanallah, Syahdu dan Selawat Maulidurrasul. Selain itu, turut termuat di dalam album ini ialah doa dan qasidah yang dialun kemas oleh Azwan.’

Apa yang menarik, peminat juga boleh memuatkan lagu-lagu di dalam album ini sebagai caller ringtone pada telefon bimbit mereka dengan merujuk maklumat yang disertakan pada CD.

Album solo pertama ahli Kumpulan Far-East ini diterbitkan oleh label Wahyu Suci Sdn Bhd dan diedarkan oleh E-Rama Records ini boleh didapati dengan harga RM20.00 dan boleh didapati di kedai-kedai CD dan buku agama terpilih – MUNSYEED.COM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...