FOLLOWERS NASYID2U

Monday, May 23, 2011

MZM-FC Lancar Tabung Bantu Mangsa Bencana

Maher Zain Malaysian Fan Club (MZM-FC) menunjukkan keprihatinan mereka terhadap mangsa kejadian Tanah Runtuh di Hulu Langat dengan melancarkan Tabung MZM-FC semalam.

Kejadian tanah runtuh yang melibatkan penghuni Rumah Anak Al-Taqwa, Hulu Langat ini mendapat perhatian Pengasas MZM-FC, Saudara Fairuz yang kemudiannya menjalankan survey di Facebook MZM-FC sebelum melancarkan Tabung MZMFC tidak lama selepas itu.

Tabung yang baru dilancarkan semalam, mendapat respon positif daripada ahli MZM-FC yang berjumlah hampir 200,000 ahli apabila sehingga kini sudah mengumpulkan sebanyak RM1,160 dan jumlahnya semakin meningkat.

Tabung yang dilancarkan bermula semalam dijangka akan berakhir pada 31.Mei.2011. Walau bagaimanapun, menurut Fairuz, tempoh kutipan derma akan dilanjutkan bergantung pada keadaan.

Derma boleh disalurkan dalam bentuk wang ringgit melalui :
Bank : RHB (2621 2000 0047 47)
Atas nama : MUSLIM CARE

Bagi memudahkan urusan merekod, pihak MZMFC berbesar hati untuk meminta kepada para penderma untuk memberikan maklumat yang berikut sesudah bank in :

a) Nama penderma *(jika tidak diisi pun tidak mengapa)
b) Jumlah bank in (derma)
c) No telefon
d) Tarikh bank in
e) Masa bank in

Maklumat di atas perlulah di emailkan ke :
tabungmzmfc@gmail.com.

Tabung MZMFC ini juga dibuka kepada mana-mana individu samada ahli MZMFC mahupun yang bukan ahli yang berminat untuk menyumbang bagi membantu meringankan mangsa kejadian tanah runtuh tersebut. -MUNSYEED.COM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...