FOLLOWERS NASYID2U

Sunday, February 13, 2011

MZM-FC Lancar Kempen Banteras Hari Kekasih

Maher Zain Malaysia Fan Club (MZM-FC) terus bergerak aktif. Biarpun kelab tersebut merupakan sekadar sebuah kelab yang menghimpunkan para peminat Maher Zain di Malaysia, kelab tersebut tidak melupakan tanggungjawab sosialnya terhadap masyarakat.

Kelab yang diketuai presidennya, Mohd Fairuz Abu atau lebih mesra disapa sebagai Akhi Fairuz Al-Jengkari baru baru ini telah melancarkan satu kempen yang menentang sambutan Hari Kekasih, atau akronimnya Velentine Day yang akan disambut pada 14 Februari setiap tahun.

Objektif kempen yang bertujuan untuk menyedarkan umat Islam akan keburukkan menyambut Hari Kekasih dimana umum mengetahui bahawa hari tersebut merupakan dakyah orang Kristian bagi menyesatkan orang Islam.

Dengan tema, SAY NO TO VALENTINE DAY! LET’S CELEBRATE MAULIDUR RASUL, mereka sedaya upaya cuba memberi kesedaran akan bahayanya hari tersebut kepada orang ramai khasnya kepada ahli kelab tersebut yang sudah menjangkau 112,664 like di FanPage Facebook mereka.

Anda Bijak Jauhi Zina – Raudhatus Sakinah! Say No To Valentine Day. Let’s Celebrate Maulidur Rasul. Sollu 3ala Nabiy. Bagindalah kekasih kita yang abadi. Yang akan memberi syafaat kepada kita di akhirat kelak. The Chosen One.`”MUNSYEED.COM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...