FOLLOWERS NASYID2U

Friday, February 25, 2011

Keputusan Peraduan Saya Sayang Rasulullah oleh Munsyeed.com

Assalamualaikum wbt.

Kami bersyukur ke hadrat ALLAH swt atas limpah nikmat yang tidak berbelah bagi. Selawat dan salam buat junjungan besar, Nabi Muhammad s.a.w yang cintanya kepada ummat mekar mewangi hingga ke hari ini.

Alhamdulillah, kami ingin menzahirkan ucapan terima kasih yang tidak terhingga buat insan yang hanya ingin dikenali sebagai Pak Din atas kesudian beliau menaja hadiah bagi Peraduan SAYA SAYANG RASULULLAH ini. Peraduan ini juga adalah inisiatif beliau yang dikemukakan kepada pihak Munsyeed awal Februari lalu. Semoga ALLAH swt membuka pintu-pintu rezeki yang luas kepada Pak Din Sekeluarga.

Kami juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat dalam Peraduan SAYA SAYANG RASULULLAH ini. Baik yang mempromosi, yang menghebahkan, mahupun yang tolong ‘LIKE’, inshaALLAH semua mempunyai ‘saham’ dalam usaha meningkatkan kecintaan umat Islam kepada Rasulullah s.a.w.

Berikut adalah nama pemenang Peraduan SAYA SAYANG RASULULLAH!

  • Nur Salwa Abdul Rasid, 21 tahun. (Kg Kerinchi, Kuala Lumpur)
  • Mohammed Nazri, 17 tahun. (Damansara, Kuala Lumpur)
  • Nur Izni Jamaluddin, 28 tahun. (Gombak, Selangor)

Ketiga-tiga pemenang layak untuk mendapat hadiah berupa sekeping tiket ke Maher Zain Live In Concert. Penghantaran hadiah akan dibuat melalui Pos Ekspress. Tahniah kepada para pemenang. Nantikan peraduan terbarudi Munsyeed.com pada bulan hadapan! Wassalam.-MUNSYEED.COM


sumber:

munsyeed.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...