FOLLOWERS NASYID2U

Sunday, February 13, 2011

Peraduan: Saya Sayang Rasulullah!

Peraduan Saya Sayang Rasulullah

Peraduan Saya Sayang Rasulullah

Peraduan Saya Sayang Rasulullah!

Bersempena Maulidur Rasul yang bakal menjelma, pihak Munsyeed{dot}com mengajak para pembaca meraikan Maulid Nabi dengan peraduan SAYA SAYANG RASULULLAH!

Peraduan ini terbuka kepada semua pembaca Munsyeed{dot}com kecuali staff Munsyeed{dot}com. (Para artis dan penggiat industri nasyid juga dialu-alukan untuk menyertainya!)

Cara Menyertai Peraduan Saya Sayang Rasulullah.

  1. Hasilkan satu video atau slide show yang berformat video, yang menggambarkan rasa cinta dan sayang anda kepada Rasulullah s.a.w dengan cara yang paling kreatif!
  2. Video tersebut mestilah berdurasi 3-5 minit.
  3. Hantarkan video anda melalui message kepada Facebook ‘Munsyeed Crews’. (www.facebook.com/munsyeedcorner) dengan Tajuk “SAYA SAYANG RASULULLAH”.
  4. Sertakan sekali butiran-butiran berikut:
  • Nama Penuh:
  • No kad Pengenalan:
  • No Telefon:
  • Alamat Rumah:

Tarikh peraduan

2.Februari.2011 hingga 20.Februari.2011

Hadiah

3 Pemenang Terbaik yang mendapat jumlah LIKE tertinggi akan berpeluang memenangi tiket ke Maher Zain Live In Concert!

Keputusan akan diumumkan pada 21.Februari.2011 di Munsyeed{dot}com.

Seluruh Mahabbah hanya buatmu, Rasulullah s.a.w!


sumber:

munsyeed.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...