FOLLOWERS NASYID2U

Sunday, February 20, 2011

Thank You Allah Platinum Edition Hadiah Buat Peminat

Pengaruh Maher Zain tampak masih belum surut lagi, terutama di Malaysia. Figura hebat nasyid dari Sweden ini terus menerus mendapat tempat di hati para peminat tanah air diatas lagu-lagu dakwah yang didendangkannya.

Atas kejayaan jualan albumnya yang Berjaya meraih anugerah multi platinum di Malaysia, pihak Inteam Records mengambil inisiatif menghargai para peminatnya dengan mengeluarkan dua buah rilisan istimewa buat para peminat Maher Zain.

Album Thank You Allah Platinum Edition merupakan keluaran istimewa dimana album ini merupakan album keluaran khas bersempena anugerah multi platinum yang diraih penyanyi itu di Malaysia. Menariknya, album tersebut mengandungi tiga buah versi lagu InsyaAllah, termasuk sebuah versi lagu tersebut yang dinyanyikan nsendiri Maher Zain dalam Bahasa Melayu. Album teesebut boleh didapati dengan harga RM29.90.

Dalam pada itu, bagi yang mahu menyanyikan sendiri lagu Maher Zain, Inteam Records turut mengeluarkan sebuah VCD Karaoke yang memuatkan lagu-lagu Maher Zain. VCD tersebut boleh didapati dengan harga RM23.90.

sumber: MUNSYEED.COM



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...