FOLLOWERS NASYID2U

Tuesday, October 30, 2012

Ustaz Kazim bersama UNIC Records dengan Tazkirah Muzikal


Siapa yang tidak kenal dengan Ustaz Kazim Elias? Sejak awal kemunculan beliau di laman Youtube telah berjaya menaikkan namanya dari seorang pendakwah dan penceramah bebas kepada seorang yang disegani.
UNICDOTMY Pro Sdn Bhd, baru-baru ini memperkenalkan nada dering pemanggil secara islamik hasil kerjasama dengan Ustaz Kazim sendiri dalam bentuk tazkirah muzikal terbaru.
Aduhai Kekanda, Pasangan Bahagia, Kalau Hati Sudah Suka merupakan antara penyampaian tazkirah muzikal yang bakal menampilkan vokal solo daripada Ustaz Kazim. Tazkirah muzikal ini lain dari yang lain kerana penyampaian secara santai dan bersahaja daripada beliau. Oleh itu nantikan sahaja kemunculan produk terbaru daripada UNICDOTMY Pro Sdn Bhd bersama penceramah dan pendakwah bebas ini di pasaran nanti.
Sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut mengenai nada dering pemanggil (caller ringtone) tazkirah muzikal ini, sila hubungi  pejabat urusan UNICDOTMY Pro Sdn Bhd di talian +603-6186 4300 / +603-6177 4225 atau sila layari laman web di www.unic.my. -NK
 Sumber: FB UNICDOTMY,nasyidkini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...