FOLLOWERS NASYID2U

Friday, September 30, 2011

Al FarabiBand muncul di Monster Of Metal

Band Progresif Rock Islam, Al FarabiBand dijangka akan menyertai sebuah konsert rock terbesar tanah air, Monster Of Metal pada Sabtu ini, 1 Oktober 2011. Konsert yang merupakan supporting act bagi sebuah lagi Konsert yang bakal diadakan pada sebelah malamnya dimana ia menampilkan kumpulan rock lagenda, Sweet Charity dan Blues Gang.

Kali ini, Al FarabiBand diberi penghormatan untuk berkongsi pentas bersama-sama dengan beberapa band metal dan underground tanah air termasuk Sofea, Sil Khannaz, Brain Dead, Humiliation dan Nuclear Strikes. Sudah tentu konsert ini bakal menjadi pengalaman yang berharga buat kumpulan yang berasal dari Shah Alam ini.

Ketika ini, mereka sedang giat menjalani latihan terakhir sebelum konsert berlangsung. Menariknya, gitaris kumpulan Unicorn, Kamarul Bahrin atau lebih dikenali sebagai Roll Unicorn turut berganding untuk memantapkan lagi kumpulan tersebut. Sesi latihan sedang berlangsung di studio milik Al Farabiband di Kota Kemuning, Shah Alam.

Konsert yang bakal berlangsung pada 1 Oktober 2011 ini bakal bermula jam 3.00 petang. Ia dianjurkan oleh Netzah Production dan tiket boleh didapati di Redtix, Rock Corner dan Victoria Music. MUNSYEED {DOT}COM


sumber: munsyeed.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...