FOLLOWERS NASYID2U

Saturday, December 3, 2011

Artis Ajak Peminat Sertai Majlis Selawat

Majlis Selawat bersama AlMawlid, Inteam, Marjan dan Munsyid.

Kumpulan AlMawlid, Inteam, Marjan dan Munsyid Malaysia mengajak para peminat untuk turut bersama dengan mereka berselawat di Majlis Selawat yang bakal diadakan esok, selepas solat Jumaat. Majlis yang diadakan secara mingguan ini bertujuan menzahirkan rasa cinta dan manifestasi kasih dan sayang kita kepada junjungan besar, Nabi Muhammad s.a.w.

Berikut adalah butiran lanjut Majlis Selawat yang bakal diadakan pada minggu ini:

Hari: Jumaat
Tarikh: 2 Disember 2011
Masa: Selepas Solat Jumaat
Tempat: Masjid Al-Mujahideen, Damansara Utama.
Artis yang terlibat: AlMawlid, Inteam, Marjan dan munsyid-munsyid yang berkelapangan.

Para hadirin digalakkan untuk hadir awal ke masjid dan menunaikan Solat Jumaat bersama-sama di masjid tersebut untuk elak sebarang kesesakan. Majlis Selawat akan diadakan sebaik sahaja Imam selesai membaca doa selepas Solat Jumaat.

Firman ALLAH swt di dalamkitab suci Al-Quranul Karim:

Sesungguhnya, ALLAH swt dan malaikatnya berselawat (memberi segala penghormatan dan kebaikan) epada Nabi (Muhammad s.a.w), wahai orang-orang yang beriman, berselawatlah kamu kepadanya serta ucapkanlah salam sejahtera dengan penghormatan yang sepenuhnya. – Surah Al-Ahzab, Ayat 56.

Semoga Majlis Selawat ini berjalan dengan lancar dan dipermudahkan segala urusan oleh ALLAH swt. Pihak Munsyeed{Dot}Com menyokong program ini dan menggalakkan para pembaca yang berkelapangan untuk hadir ke majlis ini esok. Seluruh Mahabbah buat Dia Muhammad s.a.w. -Munsyeed{Dot}Com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...