FOLLOWERS NASYID2U

Sunday, July 3, 2011

Artis solo Baru Ery Ma'arof

Enyi dan penghibur yang berjaya pada suatu hari nanti. Merupakan anak ke-12 daripada 14 orang adik beradik, Ery Ma’arof mula menceburkan diri ry Ma’arof atau nama sebenar DAING ZAIRI BIN MA’AROF, berasal dari Ayer Hitam Batu Pahat JOHOR, berusia 27 tahun.

Anak kelahiran Johor ini sememangnya bercita-cita untuk menjadi seorang penyanyi dan penghibur yang berjaya pada suatu hari nanti. Merupakan anak ke-12 daripada 14 orang adik beradik, Ery Ma’arof mula menceburkan diri ry Ma’arof atau nama sebenar DAING ZAIRI BIN MA’AROF, berasal dari Ayer Hitam Batu Pahat JOHOR, berusia 27 tahun.

dalam bidang nyanyian pada usia seawal 11 tahun. dalam bidang nyanyian pada usia seawal 11 tahun.

Kelahiran single yang berjudul ”ASTAGHFIRULLAH AL-AZIM” ini adalah cubaan pertama Ery Ma’arof di bawah bimbingan Saudara Saari Amri (pada tahun 2011) yang dicipta sepenuhnya oleh Saari Amri sendiri yang bergenre World Music . Dalam album ini juga turut dimuatkan lagu baru sentuhan sdr. Saari Amri berjudul “Tak Takut” yang bergenre Pop Rock. InsyaALLAH.


Berbekalkan tunjuk ajar dan bimbingan Saari Amri diharap lagu yang terdapat dalam single Ery Ma’arof ini dapat diterima oleh semua peminat muzik tempatan.



UNTUK JEMPUTAN PERSEMBAHAN DAN PROMOSI

HUBUNGI : Pengurus , Sara : H/P no : 0176490473




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...