FOLLOWERS NASYID2U

Wednesday, November 7, 2012

Album Terbaru bakal terbit Muharram 1434H ini



The Best of Zain Bhikha. Sumber: Inteam Records
Inteam Records Sdn Bhd bakal menerbitkan sebuah album kompilasi seorang lagi artis nasyid luar negara yang terkenal dari Afrika Selatan, Zain Bhikha. Album yang diberi judul The Best of Zain Bhikha bakal menghimpunkan beberapa track lagu terbaik Zain Bhikha di dalam 1 album khas untuk peminat Zain Bhikha di Malaysia.
Inteam Records yang telah mendapat hak edaran eksklusif album ini dikhabarkan bakal menerbitkan album ini di bulan Muharram 1434H. Jadi, kepada peminat Zain Bhikha, nantikan kemunculan album kompilasi terbaik ini.
GarisanMu - Izzat Mahadi. Sumber: Arteffects International

Bekas vokalis kumpulan Mirwana, Izzat Mahadi bakal muncul dengan sebuah album sulung pertama beliau yang berjudul GarisanMu. Judul album ini diambil dari single pertama beliau yang sedang popular dimainkan di radio, laman sosial Facebook dan Youtube. Difahamkan, 8 track lagu bakal menghiasi album sulung Izzat Mahadi ini.
Disamping itu, Izzat Mahadi turut menyediakan satu hadiah istimewa buat peminat yang mengikuti perjalanan karier seni beliau sejak bersama Mirwana dahulu apabila beliau menyanyikan semula lagu hits Mirwana, Aku Tanpa CintaMu dengan susunan muzik baharu olahan Hafiz Hamidun. Nantikan kemunculan album sulung Izzat Mahadi pada bulan Muharram ini. Terbitan Arteffects International.

Sumber - Munsyeed{Dot}Com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...