FOLLOWERS NASYID2U

Tuesday, March 15, 2011

KOLEKSI NASYID INDIE VOL 3 ! Penyertaan Dibuka Sekarang



Assalamu'alaikum semua. Apa khabar? Alhamdulillah, masih bernyawa kita lagi dan masih tenang kita bagi yg berada di bumi Malaysia ni. Baiklah, selesai sudah penerbitan album Koleksi Nasyid Indie vol. 2 'Nasyeed Semesta' yg akan mula dijual pada 16 Mac 2011. Saya dengan ini ingin mengumumkan pencarian bakat-bakat indie baru untuk dimuatkan dalam Koleksi Nasyid Indie vol. 3 kini bermula.

Edisi ke-3 ini berjudul 'The Signs' yang membawa maksud alamat, atau petanda, atau petunjuk. Secara ringkasnya ia merupakan album yang bakal memuatkan lagu2 tentang ketuhanan, kemanusiaan, dan lebih bersifat peringatan yang patut kita sedari di mana pada akhir zaman ini banyaknya berlaku bencana itu merupakan amaran2 awal dari Allah akan semakin dekatnya kita dengan hari kiamat. InsyaAllah produksi Koleksi Nasyid Indie vol. 3 'The Signs' ini akan bermula pertengahan April 2011.

Penyertaan terhad hanya kepada 12 kumpulan sahaja. Jika anda atau kenalan anda bergiat dalam bidang nasyid samada secara solo ataupun berkumpulan, dan berminat dengan peluang keemasan ini. Banyak kelebihan yang anda akan perolehi melalui penyertaan ini. Bagi yang lama berkecimpung dalam muzik nasyid tetapi tidak berpeluang menonjolkan bakat anda, di sinilah tempatnya bakat & kebolehan anda itu digilap.

Sekiranya anda berminat, sila hantarkan butiran anda ke emel : admin@nasyidindie.com atau hubungi 017 7222 612 utk mengetahui syarat-syarat penyertaan. Jangan terlepas peluang ini. Tarikh tutup pada 15 April 2011.

sumber:
http://abdhalim-ahmad.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...