FOLLOWERS NASYID2U

Wednesday, August 29, 2012

Ratib Al-Hadad oleh Syed Abdul Kader AlJoofre


UNIC Records telah bekerjasama dengan Ustaz Syed Abdul Kadir AlJoofre dalam menghasilkan album yang bertajuk, Ratib Al-Hadad yang telah berada di pasaran sejak 7 Ogos 2012 yang lalu.
Kenali Syed Abdul Kadir AlJoofre
Syed Abdul Kadir bin Syed Hussain AlJoofre merupakan pendakwah bebas di tanah air. Beliau merupakan lulusan  dalam bidang Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) dalam bidang Syariah dari Universiti Al-Azhar, Mesir. Seterusnya, beliau menyambung Sarjana Syariah juga di Mesir (Fiqh Perbandingan Mazhab) (kajian bertajuk : Hukum Hakam Masjid : Kajian Perbandingan Mazhab dan Permasalahan Komputer).
Selain itu, beliau juga pernah berkhidmat sebagai  Konsultan Syariah kepada Syarikat Salamfone serta Mantop Consultancy and Training, serta Ahli Jawatankuasa Pengurusan Sekretariat Himpunan Ulama’, Rantau Asia (SHURA).
Di samping itu, beliau juga sering diundang dalam rancangan televisyen, “Tanyalah Ustaz”, “Hujah”, “Nasi Lemak Kopi O” di TV9 dan juga rancangan “Assalamualaikum” dan “Muhasabah” di TV Al-Hijrah serta pengisi tetap rancangan mingguan di Radio IKIM.fm, “Baiti Jannati”.

Kepada semua peminat, jom sama-sama dapatkan album Syed Abdul Kader AlJoofre dengan klik ke;eshop.unic.my
Selamat maju jaya Syed Abdul Kader AlJoofre!- NK
Sumber :
sumber:nasyidkini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...