FOLLOWERS NASYID2U

Thursday, August 30, 2012

Promo Album Para Perindu Syurga Halim Devotess


0 Ogos 2012 – Abd Halim Ahmad atau Halim Devotees bakal muncul dengan album solo pertama beliau. Album terbaharu beliau yang berkonsepkan zikir ini menghimpunkan 9 buah track alunan zikir dengan diiringi  sentuhan muzik kreatif hasil ciptaan sendiri beserta satu track bonus iaitu sebuah lagu berjudul Dalam Sujud Cintaku yang dirakamkan semula.

Antara zikir yang terkandung ialah Alhamdulillah, Hasbi Rabbi, Subhanallah, ‘Audzubillah dan banyak lagi. Album ini merupakan terbitan sepenuhnya oleh syarikat produksinya sendiri, Neurotic Studio. Dapatkan buah tangan istimewa dari Halim Ahmad pada harga RM19.90. Untuk membuat tempahan, sila email ke halim.devo@gmail.com .
 PERTANDINGAN REKA CIPTA LAGU
Halim menerusi laman blognya melahirkan rasa syukur apabila lagu hasil ciptaannya, Dalam Sujud Cintaku telah terpilih sebagai 15 finalist lagu-lagu yang bertanding dalam Pertandingan Cipta Lagu anjuran Kementerian Kebudayaan dan Kesenian Negara. Kesemua lagu yang terpilih akan diputarkan di stesen radio IKIMFM dan pemenang akan dipilih menerusi undian yang akan diadili oleh pendengar-pendengar IKIMFM sendiri.
Semoga kelahiran album sulung Abd Halim Ahmad ini akan memberi manfaat sekaligus membuahkan rasa cinta padaNYA dan memberi ketenangan kepada semua. Insyallah. -NK 

sumber:nasyidkini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...