FOLLOWERS NASYID2U

Sunday, February 13, 2011

Karnival Maher Zain Janjikan Acara Menarik

Bersenpena dengan penganjuran Konsert Maher Zain yang akan diadakan hujung bulan ini, satu karnival akan dianjurkan serentak bersempena konsert tersebut.

Acara yang dinamakan sebagai Karnival Maher Zain Live In Concert bakal diadakan pada 24 hingga 27 Februari 2010 bertempat di perkarangan Stadium Malawati Shah Alam. Karnival yang dianjurkan kali ini adalah anjuran bersama Inteam Records dan Nasyeed.com.

Difahamkan, pihak penganjur telah menyediakan lebih 80 booth yang akan diletakkan di perkarangan stadium. Booth tersebut dibahagikan kepada beberapa bahagian termasuk pakaian, makanan, buku serta berbagai lagi. Malah, karnival ini juga akan menyajikan persembahan daripada artis-artis nasyid tempatan.

Apa yang menarik, karnival tersebut bakal menyaksikan pelbagai acara menarik yang bakal disajikan buat pengunjung. Selain daripada booth jualan dan pameran, antara acara lain yang bakal menjadi tumpuan ialah. Pertandingan Nasyid Terbuka dan juga Pertandingan Lagu Maher Zain.

Pertandingan Nasyid Terbuka ini adalah dibuka kepada penyertaan semua jenis lagu nasyid. Manakala untuk Pertandingan Lagu Maher Zain, peserta dikehendaki menyanyikan lagu-lagu yang dibawa oleh Maher Zain sahaja.

Para peserta yang ingin menyertai pertandingan tersebut, boleh melihat syarat-syarat pertandingan dan borang penyertaan yang telah disediakan di laman web http://karnivalmaherzain.nasyeed.com/ atau menghubungi urusetia ditalian 03-55121352 atau 017-6292903 (Cik Shuhadah Hamid)

sumber:

munsyeed.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...